sábado, 9 de abril de 2011

Prácticas de anato-pato

hola rapaces!!
Un asunto; algúns de nós non fomos as prácticas de anato-pato o día que nos correspondía así que o profesor ofreceuse a darnos as prácticas un día de esta semana. Realmente podedes vir todos os que estedes interesados en facelas e non has fixéchedes no voso horario.
Temos que escoller o día e eu pensei neste martes 12. Os interesados en vir dicídeme se vos parece ben esta data e senon propoñede outras.
Graciñas.
Un saúdo,
Olalla

7 comentarios:

  1. Olalla, unha cousiña, non deberíamos falar cos de cirurxía e poñer canto antes as clases que lles quedan? Porque canto máis nos aproximemos a xuño peor, penso eu... Un bikiño

    ResponderEliminar
  2. si! e certo!a ver se a poño xa este xoves

    ResponderEliminar
  3. A min paréceme ben o martes! E co de ciruxía tamén estou de acordo, que así ímonos quitando cousas de diante!

    ResponderEliminar
  4. Outro tema!! Este martes zanxaremos xa os seminarios de farma. Entón, decímoslle ó profesor Ruibal de protección que ocupe a 2º hora?

    Teno en conta para falar con caínzos Oli!!

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. andu! pero xa remataron os seminarios de farma? porqe enton xa falo mañá con ruibal, cambiamos a súa hora e metemos a Caínzos a última do xoves!

    ResponderEliminar
  7. Se non me equivoco si! Rematamos mañá na hora de farma expoñendo o meu grupo, o grupo 8. Así que supoño que mañá xa poderás falar con Ruibal, e meter á última do xoves as horas de Cainzos.

    Anduriña.

    ResponderEliminar