lunes, 18 de julio de 2011

Lista de voluntarios para a descentralización.

Déixovos a lista que elaborou a ALEM de cara á descentralización no vindeiro curso 2011/12.

Boas:

Enviámosvos no documento adxunto a lista de voluntarios actualizada a día de hoxe (incluíndo os da enquisa de fai un par de meses). Está clasificada en varias follas que se corresponden cos seguintes títulos:
- 4º CHUAC
- 4º CHUVI
- 5º CHUAC
- 5º CHUVI
- 6º CHUAC
- 6º CHUVI
- HULA (todos os cursos)
- CHOU (todos os cursos)
Revisádea e mirade se queredes facer algunha modificación ou se hai algunha errata. No caso de que atopedes algo que requira modificación enviade un correo a descentralizacionmedicina@gmail.com. Do mesmo xeito, se algún de vós se quere anotar aínda, recordade que tedes de prazo ata o día 20 de xullo e podedes facelo enviando os vosos datos (nome,apelidos, DNI), curso que faredes o vindeiro ano e lugar ao mesmo correo anteriormente citado.

Un saúdo.





4 comentarios:

  1. yo aparezco y no soy voluntaria en las listas del CHOU

    ResponderEliminar
  2. Hola, mi nombre es Tiago Cardoso Lima, mire ahora la lista de voluntarios y estoy ahí como voluntário para CHUAC en el 4º. Pero yo conteste a una encuesta, sobre cual era mi opinión y lo que me gustaria hacer. Si no hay modelo C yo no me quiero apuntar como voluntario al CHUAC, por eso, vos pido que me quiten de las listas. Hablo también por Ines Gomes Galiza, que también se apuntó como yo en estas condiciones. Muchas Gracias

    ResponderEliminar
  3. Enviad un correo a descentralizacionmedicina@gmail.com a mí me pasaba como a vosotros y fue lo que hice, no he recibido contestación, pero espero que me hayan borrado...

    ResponderEliminar
  4. Gracias, ya envie el correo. Tambien espero que me borren.

    ResponderEliminar